Horgászkalandor

Horgászkalandok Közép-Európában

Emlékek: 2019/II

a.jpg

Ez a blog egy napló lesz. Egy napló, melyet a horgászkalandjaimnak szentelek. Hosszú idő után vettem fel újra a horgászbotot, és nagyon rákaptam a dologra. Korábban csak a Balatonon horgásztam, most már új vizekre is eveztem, és megismerkedtem a folyókkal is. Magyarországon a Dunát próbáltam ki, Lengyelországban a Visztulát és a Bugot. Volt számos első, mint első márna, első szilvaorrú keszeg, első harcsa. A következőkben egy képgyűjtemény következik, ezúttal a lengyelországi helyszínekről.

VISZTULA

BUG

74209271_724395884637019_4967908677517312000_n.jpg

HALAK

A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszkalandor.blog.hu/api/trackback/id/tr3415434886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Leírás

Ez egy napló. Egy napló, melyet a horgászkalandjaimnak szentelek. Magyarországon. Lengyelországban. Folyókon. Tavakon. És persze halakkal. Horgászkalandor © 2020

süti beállítások módosítása